Niemcy stracili głównego sponsora? Brak logo Audi

przez Martyna Okrzesik

Niemcy stracili głównego sponsora? Wiele rzeczy na to wskazuje. Logotypy Audi zniknęły z ubrań niemieckich skoczków narciarskich, jak i sztabu trenerskiego. Dodatkowo DSV i firma nie wspominają o przedłużeniu współpracy, jeśli chodzi o skoki.

Brak logo Audi na kurtkach Niemców

Audi to zdecydowanie jeden z głównych sponsorów kadry niemieckiej w wielu sportach, w tym sportach zimowych. Firma udostępnia DSV i jej reprezentacją około 60 pojazdów. Natomiast charakterystyczne logo składające się z czterech pierścieni gości na ubraniach niemieckich zawodników od wielu lat.

Podczas zawodów Pucharu Świata w Wiśle oraz fińskiej Ruce na kurtkach niemieckich zawodników oraz sztabu trenerskiego nie widniało już słynne logo Audi. W efekcie może to wskazywać to na jednoznaczne zakończenie współpracy z marką. Decyzja ta może wydawać się zaskakująca, zważając na osiągnięcia kadry niemieckiej w poprzednim sezonie zimowym – m.in. brązowy medal w konkursie drużynowym oraz brązowy krążek Karla Geigera w konkursie indywidualnym na skoczni dużej.

Karl Geiger, fot. Instagram/@dsv_nordisch, brak logo Audi nad logo Terrexa

Brak słowa o skokach narciarskich

Niemiecki Związek Narciarski swoją współpracę z Audi rozpoczął w 1984 roku. Końcem września DSV podało informację o przedłużeniu kontraktu z firmą do 2026 roku. Natomiast w komunikacie nie znajdowało się ani jedno słowo na temat współpracy w skokach narciarskich. Podobnie w swoich wypowiedziach skoki pomijają szefowie marketingu DSV i firmy.

– „Współpraca z Audi to jedno z naszych najdłużej trwających i odnoszących największe sukcesy partnerstw. Tym bardziej cieszymy się, że pomimo obecnie trudnych warunków ogólnych możemy kontynuować naszą wspólną drogę. Daje nam to siłę w dyscyplinach alpejskich, skicrossie i freeski. Wysoki stopień bezpieczeństwa planowania i jest elementarną częścią strategii mobilności Niemieckiego Związku Narciarskiego” – komentuje Walter Vogel, szef marketingu Niemieckiego Związku Narciarskiego.

– „Najlepsze wyniki sportowe, emocje, ciągła pogoń za postępem – to wszystko łączy Audi i DSV. Bardzo się cieszę z kontynuacji bliskiej współpracy. Wspieramy jako partner mobilności. Możemy również przyczynić się do sukcesu sportowego poprzez sesje treningowe dla sportowców w naszym tunelu aerodynamicznym” – wyjaśnia Linda Kurz, szef marketingu w AUDI AG.

Na zakończenie zapraszamy Was do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych – Twitter,  Instagram i Facebook.

źródło informacji: własne, deutscherpresseindex.de

0 komentarzy
1

Może ci się spodobać